Profile Image

Anja Szondi

marketing
communicatie

D+A DNA sinds 2018

Specialist in

Het versterken van ons D+A merk, onze marktpositie en ons imago bij (potentiële) klanten, zakenpartners en media, door op een verrassende manier verhalen te vertellen over alle mooie projecten die onze specialisten voor klanten uitvoeren. In de eerste plaats houdt dat in dat Anja ervoor zorgt dat onze specialisten zich goed en betrokken voelen bij D+A als werkgever (internal branding), zodat zij onze identiteit extern kunnen uitdragen (en versterken). En anderzijds vertaalt zij de organisatiestrategie zoveel mogelijk naar aansprekelijke en toegankelijke content en communicatiemiddelen die aansluiten op de beleving van onze klanten.

Waarom bij D+A

Omdat D+A als organisatie niet alleen meedenkt met de klant, maar ook met haar medewerkers. Het is een organisatie die meerwaarde creëert voor de klant én tegelijk ook ontwikkelingskansen biedt voor haar medewerkers. Een relatief kleine speler met een gevarieerd aanbod, grootse ideeën, een platte bedrijfscultuur en korte communicatielijnen, waardoor we snel kunnen inspelen op algemene markttendensen en ons zeer flexibel kunnen opstellen naar onze klanten. Transparantie is onze ultieme klantenbelofte!

Favoriet D+A Project